23948sdkhjf

Dagrofa vil finde iværksættere til detailhandlen

Dagligvarekoncernen lancerer ”X-Faktor” for iværksættere inden for detailbranchen, IDEAS 2015.
Sammen med investerings- og udviklingsselskabet Capnova lancerer dagligvarekoncernen Dagrofa nu en innovationskonkurrence, der skal føde nye idéer, skabe vækst og støtte iværksættere inden for detailhandel.

Det skriver koncernen i en pressemeddelelse.

En invitation til deltagelse i Open Innovation er netop gået ud til mere end 500 iværksættere, væksthuse, studerende og andre idérige danskere.

Nærmere bestemt en invitation til at deltage i det første ”X-Faktor” for iværksættere inden for detailbranchen, IDEAS 2015.

I alt vil dommerpanelet bag IDEAS 2015 udvælge op til 20 idéer til finalen, som afholdes den 4. december 2015 ved et stort finalearrangement hos Dagrofa i Ringsted.

Finalen, IDEAS 2015, bliver afholdt den 4. december.

- Med IDEAS 2015 ønsker vi at tage ejerskab for innovation i detailbranchen og imødegå den vanetænkning, der reelt eksisterer inden for dansk detail, og som vi også selv er del af. Kort sagt vil vi gerne sikre os, at vi får inspiration til innovation fra flere kilder end bare leverandørerne og tage et aktivt samfundsansvar. Her spiller friskt blod og friske øjne på vores verden en afgørende rolle i at skabe fundamental fornyelse. Og det uanset om vi taler produkter, koncepter, service, emballage eller IT, siger Michael Rahbek, private label chef i Dagrofa.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078